søndag 20. juli 2008

Vesken med det rare i

Vesken min (som så mange andres - heldigvis ... *knegg* )fylles til stadighet helt til randen. Etter årets ferietur buler nå vesken min så mye at jeg har problemer med å få med meg det jeg trenger. Her kommer resultatet av dagens opprydding:

Lomme nummer 1:
Gammel mobiltelefon - klar for kassering
To par solbriller - et par kuledivabriller og et par bøyde og ranglete fra HM som jeg liksom aldri greier å kvitte meg med
Lancome Starglos
En lighter
En kodelås til kofferten
En binders
Et nesten tomt brett med allergimedisin
Kortleser
En pakke Curamed
Nøkkelknippe med diverse nøkler
Pin – håndballmerke, og det er ikke jeg som spiller håndball...
9 klinkekuler - igjen, ikke en av mine interesser, men et bevis på at jeg fungerer som sherpa for min herlige (?!) 10 åring
Litt smårusk og rask - polpulært kalt for søppel *knegg*

Lomme nummer 2:
Lipglosspungen – også min åpen, noe som betyr at ikke alle lipglossene var hjemme.
En pakke sigaretter
Chanel lipgloss
Lipsyl
Kryssordpenn (og nei, jeg løser ikke kryssord *knegg* )
En vanlig penn
En prøve på et eller annet Kanebo serum som jeg har glemt navnet på, men som er svindyrt og som jeg burde prøve *flire*
1 lilla Baggu og 1 rosa Baggu

Lomme nummer 2:
Ny mobiltelefon - Hurra endelig innkjøpt, men grunnen til at jeg ikke får lagt inn bilde i bloggen av veskeinnholdet, har problemer med noen innstillinger.
Lommebok
Snickerspapir *rødme*
Maybeline lipgloss
Resept fra legevakten i Sandefjord (ferieminne *flire*)
Hvit shimmer neglelakk fra HM
To penner – hvorav den ene ødelagt…
Serviett - type diplomis
Bilettene fra fergen – Strømstad/Sandefjord
En sprettball
Post-it med navn på alternative mobiltelefoner for innkjøp
Svenske mynter – 35 kroner
Nøkkelkortet til hotellrommet fra det siste hotellet vi bodde på
To stykk Panodil Zapp
To drops av ukjent type
Blank negelakk
Blistex splash
Førerkort
Frikort
Billett fra fergen - Sandefjord/Strømstad

Det er utrolig hva som har fått plass, dessverre får jeg ikke lagt inn bilde, for det er ganske imponerende med tanke på hvor liten vesken min egentlig er.

/Kari

4 kommentarer:

cammie sa...

Åh Kari! Så fantastisk å se et blogginlegg fra deg OG endatil en veskeblottlegging - me likes a lot *flire*

Victoria sa...

Hoho, det der høres ut som vesken min det der :)

Hanne sa...

Nesten styrketrening å bære rundt på sånne vesker hver dag, min er ikke noe bedre;)

kari sa...

Skulle tro det var en skipssekk jeg drar rundt på, men vesken min er egentlig liten og nett. *flire* Bilde kommer om litt.