tirsdag 22. juli 2008

OH. MY. GOD. !!!




En liten titt på nyhetene på mytheresa.com og der lyser de mot meg - det helt PERFEKTE par med Louboutins ♥ ♥ ♥ Tidløse, klassiske, ikke for runde, ikke for spisse og i lakk - åhhh, jeg kjenner at vi kunne vært venner i mange tiår disse og jeg! Louboutins er liksom noe for seg selv, og jeg må innrømme at jeg drømmer om å eie et par i løpet av livet. Dette er imidlertid det første paret jeg ser "i butikk" som jeg virkelig kunne funnet på å kjøpe om jeg hadde pengene... Kanskje jeg må ønske meg penger til skofondet til jul og bursdagen min i februar, hvis ikke noen skulle ha et par i str 39.5 de ønsker å donere bort før den tid *flire*

Jeg tror definitivt at i natt kommer jeg til å drømme om meg selv i et par Ron Ron Patent Leather Pumps.

/cammie

3 kommentarer:

Hanne sa...

Kjempefine! Det at de er røde under gjør hele forskjellen synes jeg, cool:) Skulle gjerne eid et par jeg også;)

kari sa...

OMG de var skikkelig lekre. Likte formen på hælen og av en eller annen merkelig grunn så de faktisk behagelig ut også. Det er mange av de med så høye hæler som lyser ubehag lang vei. Men, dette så bare helt rett ut. :sukke: Noen som vil adoptere en skostørrelse fra meg? *knegg*

cammie sa...

hanne: ja, de røde sålene er en skikkelig lekker detalj!

kari: ryktene sier at de faktisk _er_ veldig behagelige også ;o)