torsdag 24. juli 2008

Kveldsshopping på programmet!

Det er nattåpent på kjøpesenteret i nabobyen, så nå drar jeg straks ut på en aldri så liten shoppingtur i "nattens mulm og mørke". Herlig med en tur ut, og mitt mål med turen er et par badebukser til minstemann siden det nå er nydelig vær og morgendagen er siste arbeidsdag før to ukers ferie.

Damen på bildet har en haug av herlige shoppingposer fra Bagladies - absolutt verdt en titt! Selv har jeg "My Other Bags are Prada", og "All the Baby Sh!t" er alltid en festlig gave til gravide venninner ;o) Ellers så er det ventet et nytt nett fra dem ganske snart - er spent og har høye forventinger *jepp* Tuddelu!

/cammie

5 kommentarer:

kari sa...

Happy shopping. Kos deg i nattens mulm og mørke. Jeg venter forresten på Undercover greene. Jeg har vært flink pike og klarte å bestille helt selv. *stolt*

cammie sa...

kari: oh, you're good ;o)

cammie sa...

kari: oh, you're good ;o)

kari sa...

Jeg er så god at du måtte bare si det to ganger? *knegg* Vel min gode venn - alle gode ting er tre. *flire*

kari sa...

Noen spennende og flotte nyanskaffelser?