mandag 21. juli 2008

Inspirasjon: Glamorøs Kosekveld




Etter en utfordring fra Kari har jeg raskt kommet frem til følgende "kosekveld"... Et veloursett føler jeg at kan være en god base for fredagskveldshjemmeglamor. Det er imidlertid veldig viktig at det er helt og pent og ikke i nærheten av utvasket ;o) Settene fra Juicy er klassikere, men en del av dem kan føles litt for "unge" for meg i allefall. Selv har jeg for tiden et fra B-Young som jeg er veldig fornøyd med, og det ser ut som ellos også har en fin budsjettvariant til kr 299,-. En topp inni bør man ha, og jeg hadde i allefall ikke sagt nei til den kule "this is what I'm wearing today" fra den svenske bloggeren Anna. Fottøy er alfa og omega, og selv om det kan fungere med både et par herlige merinoullsokker eller et par bling Birkenstocks fra Heidi Klum, så føler jeg at et par litt lave heels med pelsdott er det helt optimale *flire* Og når man går for casual glam hjemme i sofaen så er kanskje det aller viktigste lipgloss - masse lipgloss!!! og da aller helst fra Chanel *nikker*

/cammie

4 kommentarer:

Hanne sa...

Det så kjempefint ut! Viktig å glamme opp kosekveldene litt. Blir kosekveld her i dag, da samboeren skal på utdrikningslag (han som skal gifte seg bor i USA og kom hit i dag, derfor ble det på en tirsdag;). Da skal nok jeg skjemme bort meg selv litt:)

cammie sa...

hanne: da må du lage litt hverdagsluksus for deg selv i kveld ja - kos deg!

kari sa...

Det er så morsomt å gi deg utfordringer cammie. Dette var flotte glæmkoseklær.

hanne: Håper du får en flott kosekveld og at du får skjemt deg selv bort skikkelig.

cammie sa...

kari: happy you liked it ;o)