tirsdag 22. juli 2008

Stjerner til småstjernene!

Lindex Shop Online - Stl 27-32, gummistövel

I barneavdelingen på Lindex har det kommet inn regnutstyr som traff meg midt i hjertet gitt ♥ Jeg var egentlig innom for å se etter om jeg kunne finne noen kule t-shirts til guttene på salg, men når jeg fikk øye på disse godsakene var det plutselig høst i hodet mitt *flire* Gummistøvlene er fra Tretorn og det er jo et annerkjent merke så tipper det blir veldig bra. Regntøyet ser også veldig fint ut, med hette som kneppes på med trykknapper (trygt og godt i barnehagen), og god vidde i buksen sånn at den faktisk går på utenpå en dress. Sydvesten er foret med fleece noe som gjør den både lun og komfortabel på når det er litt kaldt ute i høstluften. Så, jeg var ikke i tvil om at dette settet måtte bli med hjem til begge mine håpefulle. Og når jeg kjøpte hele settet så var det kr 50,- i avslag på støvlene *weeee* Nesten så jeg skulle ønske at både regnklær og støvler fantes i min størrelse også *flire*



(
Bilde fra Lindex Shop Online + egne)

Ingen kommentarer: