torsdag 24. juli 2008

cammie tester: Anna Sui Dolly Girl on the Beach Bath & Shower Gel



Det ble altså til at jeg bestilte denne, og nå har jeg hatt den med meg i dusjen en tur. Konklusjonen er: det er såpe og jeg ble ren *flire* Den har - som jo var det første jeg oppdaget - et appellerende design og i tillegg dufter den faktisk godt. Anna Sui dufter generelt er ikke noe jeg har hatt nesen min så mye borti, og det er jo nesten litt rart siden jeg flere ganger har latt meg fascinere av designet på produktene hennes - blant annet en lipgloss jeg har. Forøvrig er det noen år siden jeg erfarte at å kjøpe parfyme kun etter designet på flasken ikke alltid blir like stor suksess, så jeg holder litt igjen på akkurat det punktet. Vel, jeg hadde altså ingen forventninger til duften, og ble positivt overrasket! Jeg sliter litt med å beskrive duften, for jeg synes den er litt frisk samtidig som den fremstår som litt tung *flire* Så for at dere kanskje skal bli litt klokere så kan jeg fortelle at i følge Fragrantica har parfymen Dolly Girl On The Beach base note med musk, amber og white woods. Eller for å gjenta kortvarianten; det er såpe - jeg ble ren ;o)

/cammie

1 kommentar:

kari sa...

*flire* God vi blir rene i allefall.