onsdag 23. juli 2008

Botkier for Target Collection in stores now!



Hadde jeg bodd i USA så er det ganske store sjanser for at jeg hadde avlagt Target et besøk i disse dager. De har nemlig nettopp sluppet en veskekolleksjon i samarbeid med Monica Botkier, og den er å finne på web'en og i utvalgte Target butikker frem til 14.september. Jeg hadde mer enn gjerne utvidet veskesamlingen med disse to over her, og enda var det et par i kolleksjonen jeg kunne tenkt meg. Veskene er selvsagt ekte plastikk, men ser i allefall på bildene ut til å ha en viss "Botkier Class" over seg likevel. Desverre sender ikke Target utenlands, så det funker desverre ikke å handle "the easy way" i allefall ;o)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Den sorte så kjempefin ut:)

kari sa...

Enig. Den sorte var fin. Den hvite var vel forsåvidt helt grei den også. Jeg lurer på om det er fargen som gjør at den ikke virker fristende på meg.