mandag 21. juli 2008

Utfordring til cammie

Jeg har i løpet av noen år nå blitt rimelig godt kjent med vår alles kjære cammie (Selveste glossygirl). Er det noen jeg vet cammie ikke greier å motstå så er det utfordringer. :knegg: Og er det noe jeg ikke kan motstå så er det å gi cammie utfordringer. So here goes, dagens utfordring til cammie er som følger:

Vi har fredagsglæm, en herlig avslutning på uken. Så langt er vi glamorøse mens vi er på jobb og mens vi er kledd for å være sammen med andre. Fredagen er for mange dagen hvor vi "luffer" hjemme og slapper av etter en slitsom arbeidsuke. Hva er ikke da bedre enn å synke ned i sofaen, gjerne med et glass vin (eller champagne for den saks skyld *gliser*), det være seg sammen sin kjære eller ei kjær venninne, eller kanskje helt for seg selv med avsatt tid for egodyrking. Vi velger oss kanskje en film, en god bok eller tid til selvpleie. Men, for å kunne forsette å holde på den glamorøse følelsen trenger man jo et antrekk tilpasset situasjonen. Det blir ikke det samme å trekke i den gamle slitte joggebuksa, det føles ikke rett og slett ikke glamorøst. Det er en utfordring å kombinere det å beholde den glamorøse følelsen, samtidig som antrekket gjerne skal være litt løst, ledig og behagelig og for ikke å glemme litt lunt. Selv om vi står midt i sommeren akkurat nå, så vet vi at høst og vinter står for tur.

Utfordring: glamorøst koseantrekk tilpasset høst og vintermørke, som kan brukes i den settingen jeg har beskrevet over.
/Kari

2 kommentarer:

cammie sa...

ojda, en utfordring! Jaja, jeg får vel bare trå til da ;o)

kari sa...

Kjenner jeg deg eller kjenner jeg deg godt? *flire*