søndag 20. juli 2008

Hverdagsluksus


Sommer, sol og hagearbeid utført barfot gir følgende resultat i glossykaris del av galaksen. Etter en herlig dag med hagearbeid både hjemme hos meg selv og hjemme hos en venninne, sitter jeg nå med bena i fotbad, og fingrene på tastaturet og endelig finner jeg etterlengtet tid til å blogge litt. En deilig avsluttning på feriens første del. I morgen venter jobben og jeg kjenner at jeg trenger å stålsette meg bittelitt.


I tillegg til tastaturet greier fingrene mine å lete seg frem til et herlig glass hvitvin. En hvitvin jeg forresten ble introdusert for så sent som i går. Merket er Leitz, det er en herlig frisk hvitvin som seilte rett inn på topp 10 lista mi. Jeg sitter å kjenner etter på om den kanskje til og med skal få topplasseringen.



Sommerens ferietur endte opp med to forfriskende nyinnkjøp, en fotpleiepakke fra Scholl og et sett med neglelakk fra Dior. Neglelakken er testet ut på fingrene allerede og får virkelig ståkarakter. Den var utrolig lett å legge og tørket fort, til tross for at jeg la på et rikelig lag allerede på førstestrøket. Perlemor (nr 156) helt ytterst til høyre er valgt til fingrene og neglene på tærne skal, etter fotbadet, få seg et strøk med den som ligger nest ytterst til venstre, er ikke helt sikker på hva jeg skal kalle fargen, litt gammelrosa med perlemor.


/Kari

2 kommentarer:

cammie sa...

Herlige neglelakker! Jeg sitter akkurat nå og tester "I Only Drink Champagne"

kari sa...

Har den kommet allerede?

Men, snakk om lakking - og da spesielt av tær... hvordan i søren gjøres det på enkleste måten når man er like myk som en fotballspiller og ellers har en kropp som ikke akkurat er grasiøs? Jeg skal love deg at seansen med påføring av lakk på tærne var et syn for guder - og ble på toppen av alt utført på verandaen (til alles skue) *flire*