fredag 24. oktober 2008

T.G.I.F.



Da viser kalenderen fredag, og det skal bli deilig! Forrige helg forsvant jo i full fart i London, så denne helgen er jeg glad at så langt er tom for planer. En ting jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å gjøre er å starte på et charmsarmbånd fra Thomas Sabo. De har så mange fantastiske charms å velge i! Og et armbånd som man kan sette sammen på denne måten kan fort bli et personlig smykke med symboler for diverse hendelser i livet som man kan ha som en slags "minnebok". Jepp, jeg tror nok det blir Sabo på årets julegaveønskeliste ;o)

/cammie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tøff platespiller! God helg!

znupy sa...

Jeg er helt enig om at et slikt armbånd kunne være fint. Og jeg husker vi så noen skikkelig fine charms når vi var i London. Og det er jo alltid lov til og ønske seg :)

cammie sa...

Vic: ja, den er kul - litt kitch :o)

znupy: ja, det var Londonturen som fikk meg til å begynne å fyse på Sabo igjen. Utvalget av charms er jo helt fantastisk og jeg vil ha null problem med å finne noen å ønske meg *flire*