onsdag 22. oktober 2008

Black Patent Mag Bag fra Marc by Marc Jacobs


Her kommer forsøk på noen bilder av min nye mag bag i sort lakk. Som jeg har nevnt tidligere så falt jeg pladask når jeg så denne på Selfridges, og etter å ha tenkt på den i litt over et døgn så endte det med at jeg dro tilbake og kjøpte den før vi dro hjem på søndag. Jeg tenkte opprinnelig at jeg skulle tenke litt på den, og at jeg jo faktisk skal til London igjen allerede i januar (jeg er super-tante og har invitert med min ene niese på 13 år på shoppingtur), men så ble det til at jeg kjøpte den nå da. Jeg angrer ikke, for jeg hadde nok kommet til å ha den i tankene konstant. Noen kan vel lure på hva jeg skal med to nesten like vesker, men jeg må si at jeg synes mag bag er så perfekt til mitt bruk at jeg absolutt kan forsvare å ha to *flire* Og de har faktisk et ganske forskjellig uttrykk siden den ene er i lakk og den andre vanlig glatt smørmykt skinn ;o)

/cammie

2 kommentarer:

Hanne sa...

Den var kjempestilig, det fikkes ikke så mye morsommere enn nye vesker;)

cammie sa...

hanne: nei - nye vesker (og sko) er alltid stas :o)