lørdag 25. oktober 2008

Dagens x 3

-01
Siden jeg er alene med ungene i helgen så har de fleste happenings vært på deres premisser. Så i dag har vi vært og sett Mamma Mø på kino og i parken og lekt oss i vinden. Kinoturen var 2 1/2 åringens første, og som jeg mistenkte så var han helt klar for kino nå (han sitter tross alt som trollbundet og ser hele E.T. hjemme i sofaen *flire*). Når jeg er ute på farten med dem på happenings som dette så får jeg stadig vekk kommentarer på hvor kult de er kledd, og sånt varmer jo et klesbevisst mammahjerte *ler*

Outfit minsten: langermet t-shirt fra hm, strikket genser med krave fra Primark, jeans fra Levi's, wanna-be-skinnjakke fra Lindex, lue fra Mexx og sko fra Converse.

Outfit eldstemann: langermet t-shirt fra hm, hettejakke fra Hard Rock Cafe London, jeans og wanna-be-skinnjakke fra Lindex, lue fra Mexx og sko fra Converse.

Min outfit: genser fra Batistini, jeans fra Cheap Monday, blazer fra Lindex, skjerf fra Primark, ankelstøvletter i kunstskinn fra Chicas (dna), armbånd fra Eden (Bjørklund), klokke og veske fra marc by marc jacobs.

/cammie

Ingen kommentarer: