tirsdag 21. oktober 2008

Pakke fra Cover Brands:


Vel hjemme fra London ventet det en pakke fra Cover Brands på meg i posten. Her for en tid tilbake ble jeg tilbudt å teste en lipgloss fra merket The Balm, og det sa jeg selvsagt ikke nei til ;o) Jeg valgte meg Plump Your Pucker i fargen Cherry my Cola og førsteinntrykket er meget bra! Den lukter helt fantastisk (litt som Cherry Coke egentlig, men med litt større andel kirsebær enn cola), og har en helt perfekt konsistens - ikke for klissete og ikke for tørr. Den gir en lett kribling i leppene etter påføring, og gir litt skinnende (uten å være for skinnende) farge. Jeg tester den altså for første gang i dag, men inntrykket mitt så langt er også at den sitter lenge på leppene. Nå har jeg bare hatt den på i to timer, men den føles fremdeles som nypåført og det er det ikke alle glosser som ville gjort på dette tidspunket :o)

/cammie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, lukt av cherry coke er jo perfekt for deg

cammie sa...

Vic: you know me ;o) Har brukt den i dag også, og veeeldig fornøyd - og ikke bare med lukten :o)

Marte sa...

Så herlig :)