lørdag 25. oktober 2008

Mega Mock Croc - veske fra Primark

-01


Det var ikke bare en veske fra marc som fikk bli med hjem fra London. Som jeg vel har nevnt noen ganger så hadde jeg min første tur innom Primark og der ble jeg forelsket i denne store saken. Spørsmålet var jo hvordan jeg skulle få den med hjem uten at den tok opp all bagasjeplassen, men løsningen var selvsagt å bruke den til håndbagasjen - den kom akkurat innenfor størrelseskravet ;o) Jeg har vel ikke følelsen av at kvaliteten er den aller beste, men hva kan man egentlig vente seg for den latterlige prisen av £10.00? Når det gjelder Primark så har jeg ennå ikke fått plassert dem helt, men har fått inntrykk av at det er type Sparkjøp som har endret litt profil og nå er delvis akseptert som et sted å kjøpe rimelig high street fashion. Correct me if anyone think I'm wrong ;o)

/cammie

2 kommentarer:

znupy sa...

Vesken var jo absolutt kjekk og ha når bagasjen skulle pakkes for og reise hjem :) Og jeg ser fortsatt for meg at du kan ha kjøleelementer i bunnen til sommeren, også tar vi en tur på Vøra :) Min £6 veske funker veldig bra enda, og jeg har blitt veldig glad i den.

cammie sa...

znupy: jepp - kjøleelementer i bunnen er definitivt verdt et forsøk *fnis*