søndag 19. oktober 2008

Søndag!


Søndag og hjemreisedag. Det ble en liten tur for å se Big Ben, før weekend'ens siste tur på Oxford Street *flire* Mid Season Sale mange steder, og Mexx-butikken hadde opptil 70 % rabatt plakater i vinduene, så vi måtte inn og titte. Endte opp med litt klær til guttene derfra også, selv om noe av det ikke var på salg en gang *flire* Også var det jo noe som opptok veldig mye av tankene mine, type skal skal ikke... - to be continued ;o)

Outfit: ullgenser fra Dressmann, jeans fra Uniqlo, singlet fra Gina Tricot, skjerf fra Selected Homme, blazer og armbånd fra Lindex, klokke og veske fra marc by marc jacobs + Mega Mock Croc bag fra Primark som håndbagasje og Converse på føttene.

/cammie

2 kommentarer:

Hanne sa...

For en fin tur det ser ut som dere har hatt:) Får veldig lyst til å dra til London kjenner jeg, har ikke vært der på lenge... Det er noe helt eget med London og shopping:)

cammie sa...

hanne: Det var en super tur, og jeg gleder meg allerede til januar for da har jeg invitert med min ene niese på 13 år på shoppingtur ;o)