fredag 19. september 2008

Se min kjole...




...eller i allefall litt av den *flire* I morgen er det altså bryllupet til en god venninne, og nå er kjolen prøvd og litt tilbehør funnet frem. Mannen og jeg er "litt" uenige om hvorvidt en liten finstrikket jakke/bolero, med litt lange puffermer med sløyfe på, er egnet som kjoletilbehør eller ikke. Jeg mener at det er en kul kontrast til kjolen (som nesten subber i bakken) og lakksko og lakkclutch, mens min kjære mener at det er en total kræsj og at jeg bør ha bare sjal i kirken også (han mener jo at jeg er vant til å lide for skjønnheten *flire*)... Nu vel, jeg mener selvsagt at jeg har bedre smak en han så vi får nå se hva det blir til ;o)

Nå skal jeg finne frem en pakke med Rageaze Twist & Curl Wraps og knyte opp håret mitt før jeg legger meg for å få skjønnhetssøvnen min.

/cammie

Ingen kommentarer: