søndag 14. september 2008

Perfekte boots for han


Min kjære trenger noe nytt fottøy til høsten, og da er jo nettet det første stedet jeg begynner å lete. Jeg fant disse supertøffe ankelbootsene fra Diesel "Hardlabor", men finner dem ikke et eneste sted som sender til Norge *grrrrr* Amazon.com har dem, og jeg vurderer å rote frem min gamle amerikanske Jet Carrier adresse for å få klikket dem hjem til han. Jeg mistenker nemlig at dette kanskje kan være fjorårets modell... Som Diesel selv sier når jeg prøvde å søke etter dem på diesel.com "We sense you are searching for something... Something beautiful...Something undefinable...Please try again..."

/cammie

1 kommentar:

Anonym sa...

Heihei!!Mulig du har funnet noe allerede, hvis ikke, så har de en sko som er skremmende lik hos Bianco :) Med lilla skinn innvendig..