fredag 19. september 2008

SATC - The Movie


De første ryktene jeg hørte var at den skulle komme på dvd i november, så når jeg så den availiable for preorder i en mail fra amazon.co.uk på onsdag så ilte jeg inn for å sjekke nærmere. Og release i UK er faktisk førstkommende mandag den 22., så da var jeg ikke sen med å forhåndsbestille, og hvis posten samarbeider så burde jeg ha den senest fredag *weeee* Etterpå sjekket jeg release i Norge og det viser seg at den er flyttet frem til 22.oktober :o)

En annen ting jeg fikk med meg i min releasedato søken er at det i beste Star Wars stil (altså vi tar det siste først også går vi tilbake og lager begynnelsen etterpå) er på gang to bøker om Carries tenåringsliv - "The Carrie Diaries". Den første boken skal komme i 2010, og selv om det blir mye og kan føles litt som "melking av suksessen" så er jeg nok klar for mer Carrie ;o)

/cammie

2 kommentarer:

Hanne sa...

Spennende spennende, jeg må få bestilt DVD'en jeg også:)

cammie sa...

hanne: you do that :)