fredag 19. september 2008

Fredag - on the wild side?



Fredag føltes som en fin dag å innvie nye strømpebukser på, og som følt, så gjort ;o) Og til de av mine venner som nå blir bekymret for at jeg skal tilbake til sent nittitall med gjennomsiktig leopardtopp og sorte lakkbukser så kan jeg i tillegg til dårlige vibber betrygge dere med at toppen er altfor liten og buksene som ville vært altfor trange uansett er døde. Så pust rolig; det blir ikke mer leopard enn dette *flire*

Outfit: kjole og genser fra hm, leopardstrømpebukser fra Gina Tricot, skinnstøvletter fra Roots og armbånd fra Marc Jacobs.

/cammie

5 kommentarer:

Sara sa...

Jeg har også kjøpt meg en leopardstrømpebukse, men har ikke begynt å bruke min. vet ikke hva jeg skal ha den til!

Hanne sa...

Fint:) Det er fint med litt leoparddetaljer, classy, bare man ikke kler seg i leopard fra topp til tå;)

cammie sa...

sara: ikke alltid så lett å matche leopard på en smakfull måte, men du finner nok ut av det :o)

hanne: nei, med leopard er det virkelig en balansegang mellom classy og tacky ;o)

znupy sa...

hehe...nå ble litt lettet...men uansett så kler alt den smukke vet du ;)

Gleder meg til imorgen, da blir det kjoler og høye hæler på oss begge :)

cammie sa...

Tove: kjoler og høye hæler it is ;o)