tirsdag 16. september 2008

Kjekt å ha: oppblåsbare boot shapers


Du vet den følelsen av ulykkelighet når du ser at støvlettene dine begynner å få en liten "knekk" og slitasjeskade nederst på skaftet fordi den ikke klarer å stå oppreist av seg selv? Og den dårlige samvittigheten du får over at du ikke har fylt dem med avispapir etter hvert bruk? Om du fremdeles er der så frykt ikke mere, svaret er oppblåsbare skotre (eller heter det skotrær i flertall? *flire*). For noen uker siden så klikket jeg hjem 8 par fra ebay, og jeg er storfornøyd. Det finnes også noen fancy med mønster som heter Booty Shapers, men selv er jeg mer en fornøyd nok med de som ser ut som om jeg har rappet støvlettene til (oppblåsbare) Barbara *flire*

/cammie

3 kommentarer:

Hanne sa...

Så smart, min står og henger i gangen... Kunne treng noen sånne:)

Hanne sa...

Skriveleifer... Man kan lure på hva som står og henger i gangen, men det er altså støvlettene mine;)

Marte sa...

lurt! har tenkt på at jeg trenger noe slikt :)