søndag 14. september 2008

Nye lakkstøvletter:


I forrige uke gikk "lukkemekanismen" på den ganske så ubrukte regnbuksen til minstemann i stykker, og med regnværet som har vært var det bare å dra ut på jakt etter en ny. Jeg fant ut at jeg skulle stikke innom Lindex hvor regnbuksen var kjøpt for å høre hva de sa, og på veien dit gikk jeg forbi en skobutikk med storutsalg. Jeg har tittet på disse støvlettene der før, men har syntes at kr 900,- har vært litt i overkant for et par støvletter jeg overhodet ikke trenger. Vel, på salget lyste det to par mot meg for kr 299,-, og det ene paret var min størrelse, men jeg var likevel flink jente og gikk forbi. På Lindex beklaget de at regnbuksen var ødelagt og at den nok hadde hatt en svakhet og ga meg en ny med største selvfølgelighet. Ergo så sparte jeg nesten kr 300,- på ny regnbukse til minsten og da var det jo helt naturlig at det ble nye støvletter på meg i stedet *flire*

/cammie

Ingen kommentarer: