lørdag 23. februar 2008

Testing!

Lypsylglossen testes på cafebesøk med niese og svigerinne m fl. Det var en av de to som dro den opp av vesken (er ikke helt sikker på hvem av dem den tilhørte *flire*) og jeg kunne jo ikke si nei til tilbudet om å prøve - spesielt ikke etter at det ble kommentert at den "stakk" litt på leppene. Jeg testet altså, og glansen så jeg jo på de andre at var fin og "stikkingen" må nok ha vært en anelse mentholatum eller noe sånt. Tror absolutt denne er verdt sin pris på kr 49,- Tuben minner forøvrig litt om en fra YSL ;o)

3 kommentarer:

joshua sa...

Let me tell you that this is one of the very best blogs I've ever visited!

Congrats!

PALAVROSSAVRVS REX

Anonym sa...

Her var du bare helt nydelig på håret, vennen! Hva har du gjort!!?

cammie sa...

joshua: thanks :o)

glossyanni: jeg har tenkt og tenkt, og det jeg har kommet frem til er antakeligvis noe så enkelt som at jeg har solbrillene på hodet, sånn at det blir en ørliten hårbøyleeffekt *flire*