søndag 17. februar 2008

cammie tester Helena Rubinstein Spectacular Foundation


Fikk som nevnt i forrige innlegg en prøve på Helena Rubinstein Spectacular 12-hour extra wear and comfort foundation anti-dull complexion (SPF 10) i fargen 23 biscuit på Esthetique i går. Jeg bruker generelt ikke foundation til hverdags, og de siste årene har det vært Dermalogicas Sheer Tint Moisture (SPF 15) som har vært favoritten når jeg skal ha noe "dekkende" i ansiktet. Sistnevnte har også litt farge i tillegg til å være et produkt min ømfintlige hud tåler godt. Men likte veldig godt både konsistens og hvordan denne prøven la seg på huden så jeg skal i allefall bruke opp prøven, og ser ikke bort ifra at jeg kommer til å kjøpe den hvis huden min tåler den - so far so good altså ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, hvor kjøpte du Helena Rubinstein Spectacular foundation? har tenkt å kjøpe den :)

Kristin