søndag 17. februar 2008

Gummistøvler i bursdagsgave ♥


Jeg tror mannen var lei all støvelpratet mitt, for jeg fikk blant annet støvler i bursdagsgave. Han valgte de han syntes var finest, siden jeg bare skulle titte på og prøve alt mulig rart (han har jo vært så "heldig" å være med på et par av mine spane-runder *flire*). Det var jo de som satt desidert best på foten min, og en liten detalj som jeg ikke hadde lagt merke til når jeg så på dem i butikken er at de har en "diamant" oppe ved spennen - me like *nikker* Det er altså støvler fra Roots, og jeg må jo si at den litt lakk-effekten de har er perfekt til kantebåndet på paraplyen min ♥ Så, om bare ikke min trenchcoat i sort lakk hadde vært for liten for tiden så skulle jeg ønsket meg at det ville regne hele resten av februar *flire*

1 kommentar:

Vikingen sa...

Herlig glossy støvler.
Rett og slett sexy!
Bruk dem ofte, det får du nok muligheten til i vårt våte vær :-)