onsdag 20. februar 2008

Dagens - onsdag


I dag vår det tåke, litt vått på bakken og yr i luften, og hva annet kunne det bety enn en gyllen anledning til å innvie mine nye gummistøvler :o) På leppene skulle jeg hatt noe knallrødt som kontrast i det grå været, men siden jeg fremdeles mangler rød leppestift i rette rødfargen for meg så ble det kan-ikke-bli-feil Thierry Mugler gloss i stedet. Dagens duft er Allure Sensuelle fra Chanel som jeg overraskende fikk en prøve på i posten i forrige uke. Tror faktisk det kan være en fin kveldsduft til meg...

♥ langermet enkel topp h&m
♥ jeans & modell Sqin h&m
♥ sølvskjerf h&m
♥ kjede fra TopShop
♥ belte Friis Company
♥ sko inne Calvin Klein
♥ gummistøvler Roots
♥ trenchcoat fra Vero Moda

1 kommentar:

Vikingen sa...

mmMMmm.... glossy, høye, flotte støvler er helt topp! Lekkert!
Jeg liker den moten og håper den holder seg for evig :-)