fredag 22. februar 2008

Daisy by Marc Jacobs


Var innom Esthetique i dag, og fikk endelig somlet meg til å spørre om et papir med litt Daisy på. Duften appellerte så mye til meg at jeg på vei ut snudde og spurte om å få en liten dusj på håndleddet også. "A sweet and whimsical fragrance… as fresh and charming as a daisy" - en herlig duft som jeg veldig gjerne kunne tenke meg.

Toppnote: villjordbær, fiolblader og rød grapefrukt.

Hjertenote: fiol, jasmin og gardenia.

Basenote: musk, vanilje og hvitt tre.

Og glad i dippedutter som jeg er, så hadde jeg virkelig ikke sagt nei til en Daisy ring med parfyme i ♥ De hadde den ikke inne på Esthetique, men hun jeg handlet med trodde at de kom til å få den inn. Hvis ikke så får jeg titte mot ebay, der selges den allerede som ekstremt limited osv...

Ingen kommentarer: