torsdag 17. januar 2008

Stars & Stripes og Star Gloss!


Det er jammen meg Star Gloss i fargen Starlight på mine lepper i dag også *flire* Er antrukket i sorte skinnstøvletter med høye heler, sorte smale jeans fra h&m, sort og hvitstripete singlet med en lang sort cardigan utenpå. Et sølvskjerf er snurret noen ganger rundt halsen og i ørene henger det sølvstjerner fra Glitter, og da føltes altså Star Gloss som det eneste riktige valget for leppene. Tror det er noe med at jeg ser det skjerfet og den glossen som et par ;o) På vei hjem fra jobb har jeg fått på min sorte trench og canvasnett fra ecoBags med teksten "I am not some old plastic bag".

3 kommentarer:

kari sa...

Er det Starlight jeg også har? Oh store julefe. =D

cammie sa...

GlossyKari: oh yeah, Starlight it is :o)

kari sa...

Wow - skikkelig lekkert.