torsdag 17. januar 2008

Helt ordinært

Kjenner du den følelsen, den helt ordinære følelsen av en helt ordinær vanlig hverdag? Dagen startet med å konstatere at snøen har lavet ned, våt og tung. Jeg husket ganske kjapt det jeg ikke husket i går, nemlig at alt av skotøy skriker etter innpregnering. Og at jeg IKKE parkerte i garasjen, men ute på den store åpne parkeringsplassen.

Det er ikke så lett å ta valget mellom ufiks valg av skotøy eller muligheten til å være tørr på bena hele dagen. Valget i dag var av det fornuftige slaget, jeg valgte noe så ordinært som tørr på bena. :sukk: Alle disse vanskelige valgene. :knegg:

Antrekket som ble valgt for dagen ble da en smule påvirket av at jeg alledere hadde konstatert at det kun var pusekattene mine (les: selskinnsko) som var brukbare i dag. Så antrukket i helt ordinære, men dog nesten helt nye, jeans, en hvit singlett med en cerise v-genser over. Litt friskhet kan man vel velge på en helt ordinær dag, ikke sant?

Valget av lipgloss var enkelt, det meste jeg har av lipgloss har burgunder eller brunt som undertone, men den cerise genseren er kun venner med Star Gloss fra Lancome. Vips - så var ikke dagen fullt så ordninær lenger. Det er vel ingen som føler seg ordninær med leppene pyntet med Star Gloss?

Konklusjonen blir vel at ingen dag blir helt ordinær bare du har litt lipgloss som matcher.

1 kommentar:

cammie sa...

Godt glossvalg baby ;o) Og skovalget hørtes sjarmerende ut. Du må få få ordnet deg ny lader til speilrefleksen så jeg kan få se bilde av pusungene dine :D