onsdag 16. januar 2008

cammie tester lee stafford poker straight shampoo og balsam

Jepp, det gjør jeg. Burde ha kjøpt Sebastian Body Double for lenge siden, men har småflørtet litt med andre typer for å få en pause og for å se om det var noe annet der ute som håret mitt kunne like (og som kanskje var litt rimligere enn Sebastian). Fikk tips om at lee stafford Poker Straight kanskje kunne være noe for meg, så tuslet innom Vita og kjøpte herlige knall råååsa småflasker til kr 29,- per stk for å teste, og det har jeg gjort i litt over en uke nå.

Førsteinntrykket av shampoo'en er at den lukter mann! Nå er jeg riktignok kjent for å være var for lukter og synes at i overkant mange dufter har en maskulin greie over seg, f.eks har jeg uttalt at tøymykneren Comfort Sommerfrisk lukter mann, så ta det med en klype salt ;o)

Balsamen derimot, den lukter himmelsk - friskt og godt! Shampoen skummer overraskende lite, selv på runde nummer to men det er mulig at jeg er preget av at jeg har kommet meg igjennom en flaske med råååsa Elvital før denne - og den skummer i allfall... VELDIG! Jeg er ingen stor fan av skumming, det var bare det at jeg reagerte litt på tilnærmet totalt fravær av det... Nu vel; håret blir rent og pent, men jeg er ikke så fornøyd med resultatet likevel. Føler at det blir hengende veldig rett ned, og håret mitt er i grunn rett og flatt nok som det er så det jeg ønsker meg er volum. Hva gjør jeg da med en shampoo som heter Poker Straight lurer du på? Det lurer jeg også på *flire* Sier seg jo på en måte selv at det ikke er noen volumshampo akkurat, så konklusjonen må faktisk bli at dette er helt kurante produkter som gjør akkurat det de lover at de skal gjøre. De har herlig emballasje som både er synlig og "enkel" på en gang - me likes - emballasjen altså *flire* Shampoen og balsamen skal jeg bare bruke frem til et nytt "forskningsprosjekt" dukker opp i postkassen om noen dager ;o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Enig i det at den lukter mann. hehe

kari sa...

Lukten må testes. Jeg er jo en av de som mobber deg for hva du klasifiserer for mannelukt (er det forresten flere enn meg? :sjokk: )

cammie sa...

GlossyKari: Hvis ny shampo og balsam kommer i posten før dette er brukt opp så skal jeg sende deg resten så du kan lukte med din egen nese *flire*

cammie sa...

camilla: betryggende at det er fler som er enig ;o)