tirsdag 15. januar 2008

Hvor er min neglefil???

*oh the drama* Et eller annet sted mellom hjemme/barnehagen/jobben så oppsto det en neglesituasjon som gjorde det nødvendig for meg å pusse over litt. Jeg kommer på kontoret og strekker meg mot penneholderen for å ta ut min ca tusen år gamle Timor metallfil (som jeg leeeenge har tenkt å byte ut med en glassfil med noen lekre swarowskikrystaller eller noe på), men den er ikke der *sjokk* Jeg er HELT sikker på at den var der i går, så i nattens mulm og mørke må noen ha vært og stjålet den *skummel musikk* Jaja - neglesituasjonen ble løst ved hjelp av min fantastiske supergadget MissAKit, og jeg får vel ta det som et hint om at det er på tide med en ny kontorfil...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Noen tips om hvor man får kjøpt MissAKit? På offesielle siden ser det ikke ut som om de sender til Norge?

cammie sa...

Jeg har kjøpt min MissAKit på ebay :)