onsdag 7. mai 2008

Sex and the City vibber i luften om dagen


På en skikkelig barnslig måte går jeg nå rundt og gleder meg stort til filmen kommer. Har til og med funnet frem igjen kjedet jeg har som er inspirert av Carrie sitt *flire* og i dag kjøpte jeg jammen Dagbladet ene og alene fordi det sto noe om filmen og Sarah Jessica Parker på forsiden *rødme* Jeg gleder meg til story'en og alle antrekkene (bare Carrie har visst 81 forskjellige outfits i løpet av filmen). Det som plager meg litt er at jeg er i festkomiteen på jobben, og uten å tenke meg om så har jeg klart å legge sommerfesten til samme dag som fimen har premiere *oh the drama*. Hadde jeg ikke vært i komiteen så er det faktisk stor fare for at jeg hadde latt sommerfest være sommerfest og gått på kino i stedet *ler* Sannsynligvis er filmen like bra dagen etter, så jeg overlever vel... Hadde jo også store planer for en venninnehappening, men jeg får sjekke hvordan stemningen er for å ta det på lørdagen i stedet. Eller så får jeg være skikkelig selvsentrert og lage Sex and the City fest for kollegaene mine - noe sier meg at den mannlige halvdelen ikke hadde blitt særlig happy *flire*

Ingen kommentarer: