tirsdag 6. mai 2008

Rageaze Twist & Curl Wraps

For et par uker siden eller deromkring, så ramlet det inn et nyhetsbrev fra HQHair i epostboksen min. Det var det blandt annet info om nyheten Rageaze Twist & Curl Wraps. Med en upcoming event hvor jeg skal forestille noe i nærheten av en gresk gudinne eller Helena av Troja eller what ever i den gaten, så fant jeg ut at litt bølger i mitt oh so slette hår måtte vært noe. Uten å tenke klikket jeg på kjøp, og ikke så mange dager etter fant jeg dem i postkassen. Og førstkommende lørdag er altså tiden kommet for den o store testen. Håret mitt er så slett at jeg ved flere anledninger har fått kommentarer fra frisører på at de er glad for at jeg ikke er der for å ta permanent *hrmph* så det blir spennende å se hvordan dette går *flire*

Ingen kommentarer: