tirsdag 6. mai 2008

Merkebevisst liten shopper:

Etter jobb og barnehagehenting så ble det liten shoppingtur med guttene. Ganske på impuls, men de spurte begge etter solbriller i bilen og jeg kunne ikke finne noen. Kjørte derfor til byen og h&m for å få tak i noen. Storebror stoppet foran en vindusutstilling med sko og piquet trøyer fra Lacoste, og deklamerte høyt og tydelig at sånne ville han ha: røde sko og rød t-shirt. Det var nesten litt snålt, for jeg husker ennå godt en bytur jeg hadde med mamma'n min når jeg var rundt 7-8 år og så en mørkeblå lue med krokodille på som jeg bare MÅTTE ha - forsaket en sykepleierdukke for den luen husker jeg *flire*. Og på hm ble det visst mer en solbriller; blant annet et par kule hvite jeans på hver av dem - er de på mitt lag så blir det morgendagens barnehageantrekk ;o) Jeg elsker å kle ungene i lyse jeans og få dem skikkelig møkkete hjem igjen - det er tegn på at de har hatt en fin dag tenker jeg ♥

Ingen kommentarer: