torsdag 3. april 2008

Stjerner og volanger fra asos ♥

Nyhetsbrev fra asos i mailboksen i dag, og jeg falt pladask for dette lekre skjørtet; sort, stjerner og volanger - what's not to like!?! Perfekt til å rocke opp med en skinnjakke eller søte ned med en rød hårbøyle og ballerinas - eller hvorfor ikke alt på en gang? Eneste jeg har å "klage" på er lengden... Jeg føler muligens at jeg er litt for voksen eller skjørtet litt for kort *flire* og siden jeg ikke kan få prøvd det før et eventuelt kjøp så får det bli der det er. Men fiiiiiiint - det var det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh griselekkert..!!! ..men dessverre altfor kort for denne jenten på 26 (grøss!!)..

-Bella.

cammie sa...

Jepp - jeg med mine 32 grøsser også *flire*

iselillja sa...

Det skjørtet der er dødsnydelig. Jeg er enig i at det kan være litt kort til bare bein, men kanskje man kan bruke det med tjukk strømpis, eller thights? :)

Anonym sa...

Å det var nydelig.