torsdag 3. april 2008

Metallisk til de minste!


Jeg elsker heldraktene til en del av de danske barnetøysmerkene (mer komfortabelt plagg skal du lete lenge etter tror jeg), og i vårkolleksjonen nå kommer Ida-T med ansiktslogo i sølv på sort og gull på hvit. Holly's og Ej Sikke Lei var tidligere ute med det metalliske (vår og høst 2007 hvis jeg ikke husker feil), med henholdsvis sølvkløver og gullugle. Min straks toåring er desverre for stor for Holly's og Ej Sikke Lei heldraktene, men Ida-T har romslige størrelser, så jeg venter allerede på en i sort/sølv til han ♥ Tøfflene er fra TinySone (hvite med gullhjerte) og Cocomma (sølv). Cocomma har forøvrig også lekre sandaler i sølv til små tuller. Har lest i flere sesonger at det metalliske er på vei ut, men jeg elsker det og kommer nok til å klynge meg fast til det så lenge som mulig *flire*

Ingen kommentarer: