søndag 26. oktober 2008

Weekendbag til han

-01
Hubby er tilbake fra helgens hyttetur, og pakket for helgen hadde han (dvs kanskje mest jeg for han *flire*) gjort i denne weekendbagen fra hm. Jeg fikk øye på den på herreavdelingen til hm på sensommeren og synes den var veldig tøff. Prisen var kun 299,- og det var først da jeg skjønte at det ikke var ekte skinn. Den ser veldig skikkelig ut, og kvaliteten har så langt vært veldig bra - et godt budsjettalternativ som absolutt kan anbefales!

/cammie

2 kommentarer:

Hanne sa...

Den var kjempefin! Jeg har sett etter weekendbag til samboeren, men de fleste er jo i en ganske høy prisklasse. Og det er ikke noe han kommer til å bruke veldig ofte, så det er dumt å bruke altfor mye penger på det... Så denne var et fint budsjettalternativ:)

cammie sa...

hanne: her føltes det også unødvendig å legge en haug av penger i noe sånt, så derfor ble jeg så fornøyd med denne :o)