tirsdag 28. oktober 2008

Lekker cape!

-01
Jeg fikk øye på denne lekre capen fra Cream hos Ladiesroom.no. Ull, polyester og viscose til kr 799,-. Jeg får litt assosiasjoner til Carrie i SATC med denne her (gamle sykepleieruniformskapper fra krigen går forresten som varmt hvetebrød på ebay og jeg mistenker en viss Carrie for å være årsaken til det også). Jeg ble i allefall veldig fysen på denne, men må nok stoppe opp og tenke litt på bruksvennligheten før jeg kaster meg over den - for det er det jeg har mest lyst til akkurat nå *flire*

/cammie

3 kommentarer:

Stinkerbelle sa...

har en gammel sykepleiekappe fra 1950 som jeg har kjøpt på ebay på våren. er kjempefornøyd.

cammie sa...

stinkerbelle: stilig! Den vi jeg tro du har all grunn til å være fornøyd med ja :o)

Anonym sa...

Jepp den var fin:-)