mandag 27. oktober 2008

Ny uke - nye muligheter

-01
Ny uke, og overgangen til normaltid tror jeg var det beste som kunne hende meg akkurat nå. Blide uthvilte unger, og blid og uthvilt meg selv - en god start på dagen :o)

Vi bor jo fremdeles i et oppussingskaos uten klesskap og diverse, og i helgen ramlet jeg over dette bomkjøpet fra tidlig i våres. Det er en bandana fra Marc by Marc Jacobs, og jeg vet ikke i hvilken verden jeg trodde at jeg kom til å bruke rødt, blått og hvitt. Jeg skjønte det jo allerede når det kom i posten, så derfor ligger det like ubrukt og like pent brettet som det ankom cammiehjemmet. Vel, i helgen slo det meg at det kan jo kanskje gjøre mer nytte for seg et annet sted, enn sammenbrettet hjemme hos meg. Så jeg tror at jeg i løpet av kvelden skal dra igang en konkurranse med dette som premie - so stay tuned ;o)

/cammie

Ingen kommentarer: