tirsdag 28. oktober 2008

Smokey Eyes?

-01
Sesongen for pyntede festligheter er rett rundt hjørnet, og jeg synes at det er på tide at jeg lærer meg å lage sotede øyne. Jeg har prøvd en gang for mange år siden, og det var så mislykket at jeg skrinla hele prosjektet. Og det var vel først nå når jeg så en lekker palett fra Chanel i et magasin at jeg fikk inspirasjonen igjen. Så når jeg var ute for å kikke etter kjole i dag så stakk jeg også innom Esthetique. De var desverre utsolgt for paletten, men hun klarte da å finne frem det jeg trengte likevel ;o) Jeg fikk en rask innføring om hvordan smokey eyes kunne gjøres på en enkel måte, så nå er det bare å stikke foran speilet og teste hva jeg er god for *flire*

/cammie

6 kommentarer:

Stinkerbelle sa...

det er kjempemange gode videoer på youtube på soteded øyne. søk på bla. ask me make-up. hun er kjempeflink.

cammie sa...

stinkerbelle: takk for tips! Har akkurat testet som parfymeridamen foreslo og tenkte jeg skulle titte litt på youtube så supert med et konkret tips :o)

Hanne sa...

En sånn innføring trenger jeg også, det er jo så stilig:) Youtube var et godt tips!

Anonym sa...

Åååå!Sotede øyne er jo bare så lekkert;) Det må du lære meg;)

mimmi sa...

Obs!Glemte å logge meg inn. Anonym er Wenche på jobben;))

cammie sa...

mimmi: først må jeg lære meg det litt bedre selv tror jeg *flire* Men - jeg skal jo gå for den looken på jubileumsfesten på fredag, så jeg må lære meg det fort. Så på sotede øyner videoer på youtube i går til øyet ble stort og vått *flire*