onsdag 29. oktober 2008

Onsdag:

-01
I dag kom jammen meg den første snøen, og den kom selvsagt like overraskende som alltid. Jeg trodde at jeg skulle legge om til vinterdekk nå i kveld mens hubby er avgårde, men etter å ha båret opp dekkene fra kjelleren, funnet frem jekk og det ene med det andre så må jeg innse at jeg mangler rå styrke. Skulle tro jeg hadde kiloene på plass *flire* men selv ved å stå på den skrudingsen så leet ikke mutterene på seg *grrrr* Så da får jeg krysse fingrene for at hubby ikke blir for sen og at han får løsnet mutterene... Han skal forresten kjøpe med seg sitroner til albuene mine også - hvis han husker det da ;o)

Outfit: jeans, singlet, topp, skjerf og lue fra hm, skinnjakke arvet etter pappa, fingervanter fra Primark, armbånd fra Lindex, sko fra Converse, veske og klokke fra marc by marc jacobs.

/cammie

Ingen kommentarer: