søndag 26. oktober 2008

2 uker til farsdag!

-01

Om to uker er det farsdag (alltid andre søndag i november), og siden jeg gjerne shopper på nett så er det på tide å trå til verket. Jeg vet at det er mange delte meninger om farsdag (og morsdag og alle andre dager handelstanden drar inn penger på), men siden jeg mer enn gjerne vil ha gaver på "mine" dager, så er det jo på sin plass å markere farsdagen også ;o) Jeg har plukket ut noen av mine favoritter fra nelly.com, også får jeg høre med mine to unge lovende hva de synes faren skal få. Noe er jo ganske stivt i pris, men det lusker jo en julaften i ikke så altfor fjern fremtid også, og å shoppe i god tid gir bedre mulighet for gjennomtenkte gaver til alle ;o)

Favorittene jeg har plukket ut er; en kul skinnjakke fra Ljung, t-shirt fra nellys egen kolleksjon, jeans fra Dr.Denim, boxere fra Calvin Klein, et par "slitte" Converse, Post Shave Healer fra Clinique og en klokke fra Jet Set.

/cammie

Ingen kommentarer: