fredag 1. februar 2008

Kofferten før og etter:

Jeg ble mobbet av både mannen min og moren min for hvor lite jeg hadde i kofferten når moren min kom for å kjøre meg til flyplassen. Her er alt pakket (min grønne Calvin Klein toalettmappe, rent undertøy, sokker og en topp), og det gjenstår bare å lukke igjen:



Det var mamma som passet ungene mens jeg var avgårde og den kvelden jeg skulle komme hjem så kjørte hun dem hit og la dem i sengene sine her. Og som hun sa; da får jeg vært til stede når du åpner kofferten *flire* Og her er kofferten kommet hjem igjen, og har i tillegg fått selskap av et par poser fra Tax-Free'n:


Resepsjonisten på hotellet sto forresten med store øyne og så på når jeg sto der og pakket om kofferten for å få plass til de siste innkjøpene - det gikk med et skrik *flire*

Ingen kommentarer: