mandag 28. januar 2008

Ufordring: Hva har du i vesken nesten februar?


En litt tidlig og veldig rask utgave av hva har du i vesken nå i slutten av måneden. Jeg reiser en liten tur til London i morgen og måtte ta en liten veskeopprydding både for å kunne finne frem og å vite hva jeg har. Det var en haug med ting som både burde vært kastet og arkivert, men nå er den så ryddig og minimalistisk at det er en fryd. Og med to dager i London så rekker jeg kanskje å fylle den opp sånn at det blir skikkelig opprydningstråd 1.februar likevel *flire* Og om noen føler seg kallet så kjør på og ta utfordringen - er sikker på at det er masse vesker der ute som hadde hatt godt av en opprydding. Legg gjerne inn i kommentarfeltet eller i egen blogg (gi meg gjerne et hint isåfall for jeg synes det er så moro å se ;o) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, her fikk jeg en påminnelse om det kanskje ikke er så dumt å rydde i veska...Her er hva som befant seg i den: nøkler, hårspray, pengbok, extra tyggis, grønn dent, rød dent, tom lighter, migrenetabletter, gammel lottokupong, cosmopolitan lipgloss, to pads, prøveflaske på tonic, en kontaktlinse, dior leppestift, halv lakrisal, lip guard fra i.d, svarte hansker, enormt mange kvitteringer som viser høyt alkoholinnhold i helgen, buxom lips fra i.d., filofax, dior kiss lipgloss, lip fusion xl, hengelås til bruk på sats, fake bake lip plumper, fire tamponger, tre sikkerhetsnåler, to hårnåler festet på et hårstrikk, en tom røykpakke og en uåpnet og en ysl kajal som jeg trodde jeg hadde mistet...Så nå som jeg har ryddet har jeg kastet kvitteringene og resten er lagt vilkårlig tilbake i vesken :)

cammie sa...

Herlig! Godt å se at det er flere sånne vesker der ute ;)