lørdag 2. februar 2008

BarryM Glossy Tubes Super Shiny Lip gloss - dagens gloss lørdag

I dag ble det testdag for glossen fra BarryM (Glossy Tubes Super Shiny Lip gloss "2 747" kjøpt på Topshop), og jeg er sånn passe fornøyd. Luktmessig så må jeg gå bort fra sjokolade og heller si sjokoladepudding med vaniljesaus *flire* men det lukter godt det altså ;o) Den har mye glans, men er litt tynn i konsistensen og dermed litt "utflytende". Forsvinner desverre relativt raskt fra leppene, så konklusjonen må bli at det er en helt grei gloss, men uten noen spesiell wow-faktor (kanskje med unntak av lukten om man har en skikkelig fyse-på-noe-godt-dag) og prisen trekker jo opp; kostet under en 50-lapp (£ 3.95) og den har ikke det "billig-preget" over seg som noen glosser kan ha. Jeg ville altså ikke nølt med å kjøpe en om jeg var innom en butikk som fører disse, men sånn som jeg føler det etter en dag nå, så vil jeg ikke gjøre noe aktivt for å få tak i en ny når denne er tom...

Ingen kommentarer: