torsdag 31. januar 2008

London gave!

Hei og Hopp!

Jeg har vært så heldig å få london gave av Cammie.En ekte prinsesse "pille eske", den er så fin og passer meg perfekt. Tror min lille datter kommer til å bli misunnelig! Fikk også skikkelig shimmering lip gloss også fra Top Shop med smak av kokos som jeg er så glad i! Den må jeg prøve å spare litt utover vår/sommer slik at den kan være med på syden tur! Kokos lukt/smak=syden og sommer! Fikk også lip gloss fra Naughty but nice med chocolate smak som Cammie har referert til tidligere! Tusen tusen takk, Cammie! Vet du hadde en fin tur og den fortjente du, veldig! Klem Anni

3 kommentarer:

Anonym sa...

OI jammen er du heldig ja.
Nå må dere ikke glemme og jobbe da
hi hi.

Anonym sa...

jeg gleder meg til og kysse deg da jenta mi.
mmmmmmm.
glad i deg

cammie sa...

"anonym": ingen fare ;) Og du får kose deg med gloss-smaking i kveld du da *flire*