torsdag 31. januar 2008

Nytt Make-up Stæsj...


Mitt personlige stæsj ble utvidet litt i løpet av Londonturen, og her er godsakene jeg hadde med hjem til meg selv:

♥ Sweet Jelly Sher Lipgloss "090 jelly baby" fra Rimmel London (Boots)
♥ Glossy Tubes Super Shiny Lip gloss "2 747" fra BarryM (Topshop)
♥ Sheer Shine Lip Gloss "Sparkle green twinkle blossom" fra 17 (Boots)
♥ Naughty but Nice Lip Gloss "chocolate cream"
♥ Leppestift "Russian Red" fra Mac
♥ Guuuul neglelakk fra BarryM (Topshop)


Har gjort meg opp et raskt førsteinntrykk av gloss'ene, og må si at luktmessig så er det BarryM som vinner; nyyyydelig sjokolade *overraskende*. Den fra Rimmel lukter tuttifrutti, men med en litt kunstig svung over seg, og for glossen fra 17 var den første tanken som slo meg; kondomlukt *sjokk* Fikk fordøyd lukten litt og kom frem til at det var noe litt appelsinaktig over den også. Hvordan de faktisk er på leppene skal jeg komme tilbake til når jeg har fått prøvd dem litt og gjort meg opp et skikkelig inntrykk.

Ingen kommentarer: