fredag 1. februar 2008

I ♥ Calvin Klein



Calvin Klein Jeans på Regent Street (bildet) var bare så delikat, minimalistisk og stilren at det faktisk var helt umulig å gå forbi uten å stikke innom. Nå er det jo ingen hemmelighet at jeg har en svakhet for CK, så jeg hadde jo ikke akkurat noe ønske om å bare passere heller da. Calvin Klein's "Less is More" treffer meg mitdt i hjertet, og jeg gikk altså derfra som lykkelig eier av enda en sort Calvin Klein veske. Kunne blitt et par topper på salget også, men de to jeg forelsket meg i hadde de desverre ikke i min størrelse *hulk*



Her er et bilde av vesken fra i morges rett før jeg dro på jobb. Det stikker blader opp siden jeg hadde med en del blader til Anni og Elle Mann til en kollega for at han skulle få se listen over norske damer - en av hans favoritter var nemlig langt nede med en litt småspydig kommentar ;o) Han laget forøvrig en ny liste med kommentarer til orginallisten og om jeg får hans tillatelse så dukker den nok opp i bloggen her etterhvert ;o)

Og nå kom jeg på at minstemann har knust den rosa Calvin Klein glossen min - det hadde jeg egentlig fortrengt *hulk og snufs og oh the drama*

Ingen kommentarer: