torsdag 31. januar 2008

Hva jeg fikk med meg fra veiledningslisten:


Jeg hadde jo en liten liste over hva jeg kunne tenkte meg å se etter i London, og er ganske fornøyd med det jeg fant. Bukser fra Uniqlo er i boks; et par wide legs og et par skinny. Rød leppestift (fra Mac) fikk jeg panikkshoppet på flyplassen i England og jeg håper jeg blir komfortabel med fargen. Hvit litt stor veske lar jeg utgå for i år for jeg endte nemlig opp med enda en sort Calvin Klein veske. Det var kjærlighet ved første blikk så da tror jeg at min hvite veske fra h&m + et hvitt canvas nett får dekke hvittbehovet i vår/sommer . Jeg så ingen kjoler jeg kunne tenke meg, og det jeg fant som jeg kunne ha likt i kasjmir hadde tversover striper - jeg bruker IKKE under noen omstendigheter tversoverstriper på annet enn en en topp inni en cardigan eller en blazer så det var uaktuelt. I tillegg var det jo noen ting jeg så som jeg godt kunne tatt med meg hjem, men anvendeligheten kombinert med fornuft og lommebok sa nei *snufs*

Ingen kommentarer: