onsdag 29. oktober 2008

Tips for tørre albuer?

-01

Jeg har lagt meg til en dårlig kveldsvane med å ligge på magen på sofaen med laptopen foran meg og hodet støttet i en arm eller to. Dvs at albuene mine må bære vekten av hodet mitt som er fult av ganske mange rare tanker og ergo ganske tungt *flire* På fredag er det altså fest, og sånn det ser ut nå så blir det en ermeløs kjole på meg. Og jeg ser til min skrekk at albuene mine ikke bare er tørre, men til og med litt sprukket - og det er jo lite lekkert! Hvordan fikser jeg dette da? Sitroner? Rosebud? Scholl? Hjelp! Jeg trenger hotte *flire* albuer før fredag kl 19:00 så kom med tips vær så snill :o)

/cammie

5 kommentarer:

Nina sa...

Du bør bruke en fuktighets krem på hele armen din! Kan anbefale Vaseline Intensive care eller Nivea Soft :D
Det finnes også en håndkrem fra NIVEA som heter SOS, den skal vist hjelpe godt på tørre hender med en gang. Du kan jo prøve den! Lykke til!

Hanne sa...

Hva med å kjøpe en skikkelig fet krem fra apoteket? Det har hjulpet når jeg har hatt tørre flekker. Ikke noe jeg ville brukt på hele kroppen, men supert på tørre flekker!

Anonym sa...

Prøv sitroner og en fet krem fra apoteket :-)

Anonym sa...

Kjøp en leggvarmer som også kan brukes som armvarmer. Har netopp kjøpt en fra Falke. Stilig til armløse kjole. Du finner sikkert variant som er tynnere og med glitter for eksempel.

cammie sa...

Tusen takk for tips! Og "armvarmer" tipset var absolutt ikke dumt :o)