mandag 27. oktober 2008

cammie tester: YSL French Manucure 2 pens kit

-01
Fransk manikyr kit'et til YSL har stått på ønskelisten en god stund, og i forrige uke slo jeg til og kjøpte det. Jeg tok en lyntest uten å klargøre neglene først, og selv om det ble det beste resultatet jeg har fått noen gang så holdt det dårlig (men som sagt - godt utpå dagen og med null grunnarbeid). Før den skikkelige testen fant jeg derfor frem neglelakkfjerner og underlakk fra Ciate. Når underlakken var tørr så fant jeg frem den kjekke hvite "tusjen" og tegnet på det hvite. Fra første testing hadde jeg merket meg at dette tørket lynraskt, så jeg var nok litt utålmodig med å legge over det rosa. Tipper jeg ventet rundt 5 minutter, og resultatet ble at de fine hvite markerte "kantene" ble dratt litt utover. Jeg kan imidlertid ikke skjønne at dette skal skje dersom en gir det hele litt mer tid, og da vil jeg si at dette absolutt er en enkel måte å få til en bra fransk manikyr på. Den hvite tusjen bør imidlertid tas på "sidelengs" og ikke sånn som man intuitivt ville tegnet med en vanlig tusj.

/cammie

2 kommentarer:

Marte sa...

Jeg har vært så nysgjerrig på de der! Bra med anmeldelse :)

Anonym sa...

elsker anmeldelser!